Řekněte nám své představy a my pro vás najdeme to nejlepší možné řešení.
A nezáleží na tom, jestli chcete radu, projekt nebo celou stavbu.
Naše řešení jsou výsledkem poctivé práce autorizovaných inženýrů z oboru geotechniky, dopravního, mostního a inženýrského stavitelství. Za svou práci ručíme.
Nabízíme vám zpracování koncepčního řešení na úrovni studie pro všechny typy konstrukcí využívající geosyntetika, ale i další geotechnické technologie.
Provádíme statické a stabilitní výpočty opěrných konstrukcí, strmých svahů, násypů a dalších konstrukcí z vyztužené zeminy za použití speciálního software.
Provádíme dozory na stavbách z oblasti geotechtických konstrukcí. Školíme pracovníky dodavatelských firem, jak pracovat na stavbě s geosyntetiky.
Zpracujeme vám projektovou dokumentaci celých staveb nebo jejich částí a to pro všechny fáze projektu. Specializujeme se na stavby z vyztužené zeminy.
Řekněte nám vaší představu a my pro vás najdeme to nejlepší možné řešení. Domluvte si s námi konzultaci, nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.
Poptat konzultaci
Sanace havarijního stavu 100m úseku komunikace a přilehlého propustku vyvolaného svahovými pohyby.
Vyrovnání pozemků pro výstavbu rodinných domů pomocí vyztužených strmých svahů.
Novostavba opěrné zdi v rámci stavby „Elektrizace trati vč. PEÚ Brno-Zastávka u Brna“.
Cílem stavby byla celková modernizace železniční stanice a zlepšení přístupu pro cestující. Ve stavbě byla provedena rekonstrukce dvou mostů, dvou…
Mechanické zemní kotvy se uplatňují zejména v podmínkách, kde by konvenční metody kotvení byly příliš nákladné, technicky složité nebo zcela…
V rámci areálu výrobní haly bylo nutné pro vyrovnání terénních výškových rozdílů vybudovat po obvodu areálu více opěrných ŽB stěn.
Stometrová lávka působící vzdušným dojmem se svahy z vyztužené zeminy.
Investor hledal spolehlivou a levnou technologii zlepšení podloží před plánovanou těžbou dřeva.
V rámci rekonstrukce železniční tratě Praha-Vysočany – Mstětice je v Praze – Kyjích realizována nová železniční stanice Praha – Rajská zahrada.
V rámci rekonstrukce železniční tratě Praha-Vysočany – Mstětice je v Praze – Kyjích realizována nová železniční stanice Praha – Rajská zahrada.
V německém městě Saská Kamenice (Chemnitz) využil investor pro rozšíření parkovacích ploch plastové zatravňovací dlaždice.
Při realizaci průtahu města Jemnice bylo potřeba rozšířit stávající komunikaci. S ohledem na nedostatek místa bylo nutné svah pod komunikací…
V rámci přípravy projektu pro vznik technologického centra v lokalitě Švédské šance bylo nutné upravit terén pro výstavbu plánovaných průmyslových…
Při projektování cyklostezky spojující ulice Mlýnskou a Helenínskou v Jihlavě bylo potřeba v úseku mezi korytem řeky Jihlavy a soukromým pozemkem…
Dostatečně odolná geotextilie odděluje v německém městě Rötha ve vsakovacím příkopu kamenný obklad od rostlé zeminy.
Na bývalých cukrovarských odkalištích byla naplánována výstavba průmyslových hal a obslužných komunikací
Pro výstavbu křídel tří mostů dálničního úseku Časy - Ostrov křídlo byla využita technologie vyztužené zeminy.
Využití kokosových sítí jako ochrany proti větrné erozi v turistické destinaci na západním pobřeží dánského Jutska.
V rámci projektu zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Lhotka nad Bečvou došlo k úpravě komunikace křižující železniční trať.
V rámci akce rekonstrukce PZS včetně nástupiště na zastávce Velké Karlovice zastávka, nová poloha zastávky zasahovala do stávajícího svahu.
Před realizací rodinného domu v Kadani bylo nutné vybudovat sjezd na svažitý pozemek. Převýšení bylo řešeno pomocí vyztužené konstrukce.
V rámci akce „Knížecí sady – inline dráha a parkové cesty, Zábřeh“ bylo nutné zvýšit únosnost stávajícího podloží, které bylo neúnosné a pro…
Při rekonstrukci tréninkové plochy fotbalového hřiště vznikla potřeba v rohu hřiště realizovat zárubní zeď. Navržena a vybudována byla opěrná zeď z…
Trasa obchvatu obce Nové Veselí procházela v několika místech přes vodoteče, v jejichž přilehlém okolí se nacházely málo únosné úseky, na kterých…
Součástí projektu přeložky komunikace II/150 v lesním úseku kolem přírodní rezervace Stvořidla je realizace 2 vyztužených strmých svahů.
V souvislosti s modernizací vozovky dálnice D1 a přechodem na jinou kategorii byla vyvolána i modernizace a přestavba mostního objektu…
Účelem opěrné zdi je překonání výškového rozdílu mezi horní úrovní násypového tělesa nově budované dálnice D1 a přilehlou polní cestou.
Při stavbě rodinného domu ve Žďáru nad Sázavou vznikla potřeba na vyrovnání svažitého pozemku. Na hranici pozemku nacházející se blízko vodního toku…
Pro zajištění výškového rozdílu mezi jednotlivými větvemi přístupu na lávku byla realizována nová opěrná zeď z vyztužené zeminy.
V Denkrově pískovně v Praze Lysolajích probíhala těžba do padesátých let 20. století. Od té doby byl lom opuštěný, těžební stěny se vlivem eroze…
Kamenný sklep z konce 19. století v Poříčí se díky rekonstrukci a revitalizaci okolního strmého svahu změnil v novou turistickou atrakci.
V rámci projektu dálnice D1 – úsek Budimír Bidovce, byl realizována mostní konstrtukce, jejíž součástí je opěrná zeď ze systémového řešení GeoWall…
V rámci výstavby nového úseku dvoupruhové komunikace navazující na silnici I/62 a I/13 v části obce Děčín - Vilsnice byla navržena opěrná zeď z…
Při rekonstrukci komunikace III/28115 bylo navrženo její rozšíření za účelem osazení silničního svodidla podle stávajících platných předpisů. S…
Stavba „Modernizace trati Rokycany - Plzeň“ je součástí výstavby třetího transitního železničního koridoru. V traťovém úseku Ejpovice - Doubravka…
Revitalizace a zpevnění povrchu strmého svahu pomocí protierozní kokosové sítě kotvené ocelovými skobami a výsadby stromů a keřů.
Svah u rodinného domu v Lelekovicích byl původně řešen technologií vyztužené zeminy, kdy líc v patě svahu do výšky 2 m byl tvořen systémovým…
Pro výstavbu terminálu - parkovací plochy pro osobní automobily v požadované výškové úrovni byla zvolena konstrukce z vyztužené zeminy s vegetačním…
Z důvodu efektivnějšího využití pozemku při výstavbě rodinného domu ve Slaném vznikl na jeho hraně vyztužený strmý svah technologií obalovaného čela.…
Součástí výstavby nového dopravního propojení silnice I/61 v úseku Senec – Blatné s dálnicí D1 byla mimoúrovňová křižovatka MÚK Blatné, jejíž…
Při výstavbě komunikace byly využity geomříže ke stabilizaci podkladní vrstvy.
V období silných srážek v červnu 2013 došlo k sesuvu půdy v chatové oblasti. Navrhli jsme řešení v podobě vyztuženého strmého svahu s kamenným…
Při rekonstrukci pozemní komunikace došlo k sesuvu násypového svahu pod komunikací, který byl realizován z jemnozrnných jílovitých zemin ve sklonu…
V rámci výstavby nové komunikace v zemědělském areálu v Ostřetíně bylo nutné zpevnit podkladní vrstvu zeminy.
Při výstavbě rodinného domu na svažitém pozemku v obci Řícmanice byly v rámci terénních úprav vybudovány dvě terasy. Tyto terasy jsou podepírány…
V rámci výstavby 1. části plánovaného provozního úseku nové tratě MHD v Bratislavě - Petržalce byla realizována rampa pro cyklisty v blízkosti…
V rámci budování dálnice D3, která je součástí evropského multimodálního koridoru, jehož účelem je převést tranzitní dopravu přes území Slovenska,…
Obec Březno u Chomutova trpěla kvůli provozu blízkého hnědouhelného lomu sníženou kvalitou ovzduší a zvýšenou hladinou hluku. Aby byly tyto…
Stavba Optimalizace trati Plzeň – Stříbro je součástí výstavby III. Tranzitního železničního koridoru Cheb – Mosty u Jablunkova. Původní trať byla…
Při stavbě supermarketu bylo nutné vyřešit problém s neúnosným podložím pod parkovištěm.
Součástí rekonstrukce zámečku Barczayovců v Košicích byla i úprava okolí. Estetická gabionová zídka vhodně zapadá do historického okolí.
V Praze proběhla rekonstrukce barokní Písecké brány. V jejím rámci se odtěžila původní zemina, objekt byl zaizolován a opět zasypán, kdy nové svahy…
V rámci projektu jihovýchodního obchvatu Chebu se stavěl ocelový most přes železniční koridor Plzeň - Cheb. Opěrné zdi a mostní křídlo tohoto mostu…
Na úseku proběhla modernizace, která dovolila na této frekventované trati zvýšit traťovou rychlost na 120 km/h pro normální vlakové soupravy a na…
Cyklostezka Střecha Evropy na trase Odry - Klokočůvek je dlouhá celkem 9 km. Některé úseky vedou po místních komunikacích, jiné po hrázi řeky Odry.…
Nový dopravní terminál u vlakového nádraží spojí vlakovou, autobusovou, osobní i pěší dopravu v jednom místě a umožní lepší přesedání a kombinaci…
Jak vyřešit stabilitu a zpevnění svahů retenční nádrže periodicky zaplavované vodou? V tomto případě navrhl projektant svah z obalovaného čela z…
Pro stabilizaci konstrukční vrstvy železniční tratě byly využity geomříže Tensar SS.
Nad rodinným domem v obci Dubá došlo k opakovanému sesunutí části svahu k patě strmého svahu.
Při revitalizaci relaxační zóny bylo nutné zlepšit podloží pod dětským hřištěm. Pro tento účel navrhl projektant geobuňky, které plošným roznosem…
Investor po zakoupení pozemku pro rozšíření stávajících skladovacích ploch řešil převýšení na jeho svažité části. Jedním z požadavků bylo maximální…
Při rekonstrukci ranvejí letiště Václava Havla v Praze Ruzyni byl použit k vyztužení živičných vrstev kompozit.
Město Dačice ve spolupráci s Jihomoravským krajem rekonstruovali ulici Kapetova. Součástí stavby je i vyztužený strmý svah s obslužnou komunikací…
Při přestavbě tunelu na trati Státní hranice SR-Mosty u Jablunkova bylo potřeba zajistit portál tunelu. Zajištění se provedlo certifikovaným systémem…
Na vodním díle Šance, bylo potřebné zabránit průsakům vody z údolí do hráze a zvýšit tak stabilitu sypané hráze. Proto byla vybudována drenážní…
Po jarních povodních bylo poničeno koryto potoka protékajícího obcí. Aby dále nedocházelo k erozi břehů, byla navržena jejich ochrana pomocí…
Výstavba strmého svahu z vyztužené zeminy zajišťující vyrovnání pozemku s převýšením od 4 do 9 m.
S předpokládaným zvýšením intenzity dopravy těžkých nákladních automobilů a přepravy nadměrných nákladů při plánovaném rozšíření jaderné elektrárny…
Záměrem investora obchodního domu bylo maximálně využít rozlohy svažitého pozemku a najít vhodnou technologii pro založení opěrné konstrukce na…
Součástí projektu Šantovka jsou i oddychové zóny na břehu Mlýnského potoka a především nová tramvajová trať spojující historické centrum se sídlištěm…
Mladoboleslavská Škodovka budovala ve svém areálu nové parkoviště pro odstavování automobilů.
V obci Chuchelna došlo vlivem zvodnělého podloží k sesuvu násypu a k poruše komunikace v délce cca 30 m a otevření podélné trhliny v povrchu…
Dolní náměstí v Olomouci si vyžádalo rekonstrukci povrchů a inženýrských sítí. V původním návrhu byla navržena skladba s vrstvou stmelenou cementem…
Součástí projektu Šantovka je i vybudování nové tramvajové tratě, přilehlých komunikací a oddychové zóny na břehu Mlýnského potoka mezi ulicemi…
Pro zachycení a bezpečné odvedení přívalových dešťů byly vybudovány záchytné příkopy. Tato komplexní pozemková úprava zajistí ochranu obce Kobylí…
Úkolem bylo zajistit a zpevnit hranu svahu v místě stávající komunikace I/19 mezi obcemi Přibyslav a Dobrá. Svah byl porušený a docházelo tak k…
Aby mohl u nového hotelu v obci Březová majitel vybudovat parkoviště a jiné zpevněné plochy, bylo nutné překonat převýšení mezi zamýšlenými…
Navržená vyztužená opěrná konstrukce pomohla vyřešit výškový rozdíl mezi projektovanou komunikací a nově budovanou halou.
Těleso komunikace bylo historicky rozšiřováno navážkou z odpadních materiálů. V kombinaci se saturací zemin komunikace srážkovou vodou došlo na…
Vytvoření vrchního drenážního systému pro odvod srážkové vody pomocí fólií, drenážních geokompozitů, které brání vsakování vody do skládky a…
Pro větší bezpečnost cyklistů na frekventované komunikaci bylo navrženo výškové oddělení vlastní silnice a plánované cyklostezky. Na stávající…
Při rekonstrukci silnice I/55 na úseku Přerov – Lověšice se přistoupilo k vyztužení asfaltových vrstev. Silnice byla budována v době, kdy byla…
Provozovatel cukrovaru požadoval účinnou protierozní ochranu svahů nově budované sedimentační nádrže, která bude periodicky zaplavována odpadními…