Stavba Optimalizace trati Plzeň – Stříbro je součástí výstavby III. Tranzitního železničního koridoru Cheb – Mosty u Jablunkova. Původní trať byla v daném úseku jednokolejná a v souvislosti s plánovaným zdvojkolejněním, bylo třeba v určitých úsecích rozšířit stávající zemní těleso. V úseku Myslinka, kde s rozšířením mostu bylo nutné současně zřídit přísyp ke stávajícímu násypu, jehož výška je ca 20,0 m nad terénem. Následně docházelo k deformaci železničního tělesa, což se promítlo i do geometrické polohy koleje. Z tohoto důvodu bylo nutné přistoupit k sanaci dané lokality.
V 1 etapě sanace byla realizována záporová stěna, následně bylo provedeno odtěžení zeminy, realizace konsolidační vrstvy, odvodnění tělesa a výstavba vyztužené konstrukce se sklonem svahu 1:1,2.
Nový svah byl budován technologií obalovaného čela z geomříží Tensar RE se ztraceným bedněním z KARI sítí.
Statický výpočet, materiál pro výstavbu vyztuženého strmého svahu
Zdarma | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.