Tensar SS
Dvouosá monolitická geomříž Tensar SS se vyrábí ze 100% polypropylenu (PP). Její výroba může probíhat i v kompozitním provedení se separační netkanou polypropylenovou geotextilií G, která je ke geomříži přichycena v každém uzlu. Je vysoce odolná proti vlivům prostředí a potencionálním škůdcům (mikroorganismy, plísně) a navíc nepodléhá UV záření. Využívá se pro vyztužování a stabilizaci zemin, čímž zlepšuje mechanické vlastnosti podloží. Díky dvojosé struktuře získáváme pevné spoje a ostré hrany jednotlivých žeber – ty zajišťují účinné zazubení kameniva a s tím spojenou stabilizaci. Své využití nachází geomříže zejména při stavbách vozovek.
Je používána pro stabilizaci nestmelených podkladních vrstev vozovek, dopravních ploch nebo jiných komunikací a pro stabilizaci konstrukčních vrstev železničních staveb.
Zrna zeminy jsou díky zazubení přímo uzavřeny ve struktuře geomříže. Tím je omezen jejich pohyb.
Název | Parametr | Dostupné na e-shopu GEOmall |
---|---|---|
Tensar SS20 75x4,00m | ||
Tensar SS30 50x4,00m | ||
Tensar SS40 30x4,00m |
Pevnost v tahu podélně [kN/m] | Pevnost v tahu příčně [kN/m] | Tažnost podélně [%] | Tažnost příčně [%] | Tloušťka při 2 kPa [mm] | Velikost oka podélně [mm] | Velikost oka příčně [mm] | Role šířka [m] | Role délka [m] | Role plocha [m2] | Role hmotnost [kg] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22 | 22 | 12,3 | 10,6 | 4,1 | 39 | 39 | 4 | 75 | 300 | 75 |
32 | 32 | 12,1 | 11 | 5 | 39 | 39 | 4 | 50 | 200 | 72 |
43 | 43 | 13,2 | 11,5 | 5,8 | 33 | 33 | 4 | 30 | 120 | 72 |
Soubory ke stažení
- Ekodukty na silničním okruhu kolem Prahy na úseku mezi Vestcem a Lahovicemi pdf
- Geosyntetika Tensar ve stavebnictví pdf
- Ochrana skalní stěny a strmých svahů na D3 pdf
- Opěrná zeď na koridoru v Třebovicích pdf
- Opěrná zeď Olympia Plzeň pdf
- Projekční specifikace Tensar SS20 / nutne přihlášení pdf
- Projekční specifikace Tensar SS20 / nutne přihlášení doc
- Projekční specifikace Tensar SS30 / nutne přihlášení pdf
- Projekční specifikace Tensar SS30 / nutne přihlášení doc
- Projekční specifikace Tensar SS40 / nutne přihlášení pdf
- Projekční specifikace Tensar SS40 / nutne přihlášení doc
- Protierozní ochrana svahů na dálnici D3 u Tábora pdf
- Sanace sesuvu svahu v Pomezních boudách pdf
- Sanace železničního násypu nedaleko Holubic pdf
- Stabilizace na koridoru Brno - Česká Třebová pdf
- Strmý svah v Ledči na Sázavou pdf
- Technické specifikace Tensar SS pdf
- Výjezdový portál tunelu Hněvkov pdf
- Základy na pilotách pdf
- Založení prodejní haly v Ústí nad Labem pdf
- Založení výrobní haly v Kuřimi pdf
- Založení výrobní haly v Žirovnici pdf
- Železnice pdf
Významné vlastnosti geomříží Tensar SS
- účinnější než tkané a lepené geomříže pro mechanickou stabilizaci
- vysoká účinnost zazubení zeminy do geomříže
- trvanlivost a odolnost vůči UV záření
- vyrobeny z vysoce kvalitních trvanlivých polymerů
Použito v referencích
- Modernizace traťového úseku Sklené nad Oslavou – Ostrov nad Oslavou
- Rekonstrukce železniční stanice Bylnice
- Rekonstrukce koleje při stavbě dopravního terminálu v Uherském Brodě
- Stabilizace podloží pod železniční tratí v Bylnici
- Založení bytových domů v Karviné
- Protierozní ochrana svahu areálu drogerie DM v Jihlavě
- Stabilizace příjezdové cesty k větrné elektrárně Janov u Litomyšle
- Havárie železniční tratě u obce Louka
- Opěrné zdi mostních objektů v Horním Žukově
- Vyztužený násyp silničního přivaděče do průmyslové zóny Prosmyky u Litoměřic
- Založení haly na podmáčeném území pomocí roznášecí platformy s geomřížemi Tensar
- Založení obytného souboru Srbín
- Rekonstrukce železniční stanice Hluboká nad Vltavou
- Rozšíření pozemku komerčního areálu v Brně
- Sanace sesuvu obecní komunikace v Louce u Ostrohu
- Založení podlah průmyslové haly v Jihlavě
- Optimalizace traťového úseku Česká Třebová - Krasíkov, úsek Rudoltice - Krasíkov
- Sanace sesuvu silnice II. třídy v obci Debrné
- Vyztužení kolejového lože železničního koridoru Studénka - Jistebník
- Rekonstrukce železniční stanice Jihlava
- Tenisový areál v Ledči nad Sázavou
- Vyztužení kolejového lože železničního koridoru Jistebník - Polanka
- Stabilizace konstrukčních vrstev železniční tratě u Chocně
- Založení ocelové haly v Žirovnici
- Sanace železničního násypu nedaleko Holubic
Funkce
- Výztužná
Potřebujete poradit?
- Zpracujeme koncepční řešení a studie
- Provádíme statické a stabilitní výpočty
- Dodáme projektovou dokumentaci ve všech stupních
- Provádíme dozory na stavbách s geosyntetiky
Nebojte se zeptat
Zdarma | +420 548 218 901 |
technikageomat..eu |
Konzultace v terénu
Nebojíme se vyjet do terénu a řešit problém na místě.